Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden
2368
BLOG

Dokument NG za rosyjskie pieniądze !

Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden Polityka Obserwuj notkę 66

 No i w końcu się wyjaśniło dlaczego „NG” wyprodukowało film o Katastrofie Smoleńskiej według scenariusza MAK. Najprościej mówiąc podpisali duży kontrakt z Rosją i ich wpływy skoczyły o 300 %. I jak tu się nie odwdzięczyć !

 

Dziś jest o tym artykuł na niezależnej (http://niezalezna.pl/37727-film-na-zlecenie-sensacyjne-odkrycie-blogerki ), ale ja już 25.01.2013 sam do tego doszedłem, o czym świadczy moja notatka na blogu Stopsa –Wicińskiego, gdzie odpowiadając Rakoczemu tak napisałem:

 

"NG samo wyprodukowało swój film, za swoje pieniądze"

No właśnie czy za swoje ? Takie np. "Pokłosie" to film polski, ale projekt był tak ciekawy, że zainteresował radzieckiego inwestora, który postanowił go dofinansować. Spora część produkcji naszych rzadowych i "prywatnych" telewizji sprawia takie wrażenie jakby były finansowane w podobny sposób. (...)
Tak czy inaczej można też śmiało założyć, że "NG" nie jest organizacją charytatywną i potrafi robić pieniądze. To też zapewne okaże się, że film jest nie tylko w rosyjskiej reżyserii, według rosyjskiego scenariusza MAK ale także za rosyjskie pieniądze.

 

Notatkę tę zamieszczam gwoli historycznej dokumentacji oraz by pokazać jak łatwo jest przewidzieć działanie i motywy pewnych ludzi i środowisk.

 

Podobnie jak Głumow ze sztuki A. Ostrowskiego "I koń się potknie" chciałbym być: zły i inteligentny. Ale niestety jestem chyba tylko "zły" - tak przynajmniej twierdzi mój były pracodawca. Zajmuję się różnymi niszowymi tematami i postaciami (np. Hieronimiem Boschem, Stanisławe Szukalskim czy słynna niegdyś kłodzką trucicielką - Charllotą Ursini). Interesuję się też oczywiście polityką i jestem taka typową sierotą po POPiSie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka